Uitverkoop: ALLES met 50% korting bij bestellingen vanaf € 10- met de kortingscode: HELAAS

De nieuwe regels van sales en service

David Meerman Scott

Nederlands tweedehandsboek

ISBN 9789089652652
NUR 801-802
uit 2015 1e druk
292 pagina’s
Afmetingen: 15 x 23 x 3 cm
Uitgever: Van Duuren management

Boek lijkt ongelezen, stickerresten op achterkaft, rand is iets vuil, zie ook foto’s

7.50

Beschikbaarheid: 1 op voorraad

De nieuwe regels van sales en service

David Meerman Scott

over agile verkopen, real-time customer engagement, big data, content en storytelling

Dankzij internet beschikken je klanten over een eindeloze hoeveelheid informatie. Het koopproces is daardoor radicaal veranderd. Iedereen die betrokken is bij sales of klantenservice heeft een complete set nieuwe vaardigheden nodig om daarin te overleven. Vergeet ‘pushverkoop’ maar: het initiatief ligt nu bij de klant. En die wil zich meer dan ooit koning voelen.
De nieuwe regels van sales en service laat zien welke strategieën je kunt gebruiken om klanten aan je te binden, en welke kennis en vaardigheden je daarvoor nodig hebt. Flexibiliteit, snelheid en persoonlijke aandacht spelen een grote rol. Dé manier om klanten aan je te binden is met een aansprekend verhaal dat raakt en waar jij en je medewerkers echt achter staan.
Aan de hand van tientallen voorbeelden van succesvolle bedrijven toont David Meerman Scott, auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media, de vijf belangrijkste aspecten van moderne sales en service. Je leert onder andere:
* Waarom het oude model van sales en service niet meer werkt in een digitale wereld
* Hoe je met rijke, informatieve webcontent interesse wekt, autoriteit opbouwt en meer verkoopt
* Hoe je 24/7 agile, real-time sales en service levert zonder dat het je leven beheerst
* Waarom het zo belangrijk is om de identiteit van je koper te begrijpen
* Hoe je met agile klantenservice je huidige klanten behoudt en nieuwe klanten aantrekt

‘David Meerman Scott delivers with a book that challenges a whole new industry: selling.’
Seth Godin, bestsellerauteur
‘A must-read to understand the new age of sales and marketing.’ -Ellen Toay, Amazon

David Meerman Scott is expert op het gebied van marketing en sales, en auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media. Van de Nederlandse versie zijn meer dan 5000 exemplaren verkocht. Zijn succesvolle boeken en blog  zijn onmisbaar voor ondernemers die klanten op nieuwe manieren willen bereiken en behouden.

0
    0
    Winkelmandje
    Je winkelmandje is leegTerug naar de winkel