Doorbraak

Keith R. McFarland

Nederlands tweedehandsboek

ISBN 9789047001102
NUR 801-780-782-807
uit 2008
256 pagina’s
Afmetingen:  15 x 23 x 2.2 cm
Uitgever: Business contact

Boek heeft lichte gebruikerssporen, streepje op onderrand, stickerresten op kaft, pagina’s zijn iets vergeeld, zie ook foto’s

4.99

Beschikbaarheid: 1 op voorraad

Doorbraak

Keith R. McFarland

Hoe gewone bedrijven in toppresteerders veranderen

De meest gewiekste en vasthoudende bedrijven breken door tot de top. In Doorbraak onthult auteur Keith McFarland dat deze bedrijven strategieën en vaardigheden beheersen die voor iedereen in iedere bedrijfstak binnen handbereik zijn. Aangemoedigd door businesslegende Peter Drucker en Good to Great-auteur Jim Collins heeft McFarland in vijf jaar tijd ’s werelds grootste database van bedrijfsprestaties aangelegd. Hij heeft meer dan zevenduizend bedrijven geanalyseerd en vijftienhonderd directeuren op vier continenten ondervraagd. Zijn doel was simpel: de geheimen van een doorbraak ontdekken. Met talloze actiepunten en adviezen van toppresteerders is Doorbraak een van de meest provocerende, inspirerende en instruerende boeken die er bestaan. Als je bij het selecte gezelschap van toppresteerders wilt horen, schuif de mythes dan terzijde:
* De oorspronkelijke oprichters van een bedrijf staan een doorbraak heus niet in de weg, mits ze de kroon maar op hun bedrijf zetten en niet op zichzelf.
* Risico’s nemen is niet roekeloos. Sterker nog: je bent alleen van succes verzekerd als je de inzet van het spel steeds verhoogt.
* De business-Bermudadriehoek bestaat echt: bedrijven die op het punt van hun doorbraak staan worden erdoor opgeslorpt. Drie methodes bieden bescherming tegen dit gevaar.
* Ook al ben je nog zo goed, je kunt het niet alleen. Omring je met externe, ondersteunende netwerken, alsof je je bedrijf in de steigers zet, en zet ‘inviseurs’ in – mensen die de interne gang van zaken ter discussie stellen

 
0
    0
    Winkelmandje
    Je winkelmandje is leegTerug naar de winkel