Marketing communicatie strategie

Drs. J.M.G.Floor / Prof.dr. van Raaij

Tweedehandsboek

Boek heeft wat gebruikerssporen vooral aan de kaft, zie ook foto’s

4.95

Beschikbaarheid: 1 op voorraad

Marketing communicatie strategie

Drs. J.M.G.Floor / Prof.dr. van Raaij

Marketingcommunicatie wordt steeds belangrijker. Dat blijkt ondermeer uit het arsenaal van marketing-communicatie-instrumenten en media waarmee een ondernemer zijn product onder de aandacht kan brengen: dat breidt zich voortdurend uit. Vandaar dat in deze, sterk geactualiseerde, derde druk ook ruim aandacht besteed wordt aan nieuwe media als internet en ‘venues’.

Marketing-communicatiestrategie geeft een compleet overzicht van alle vormen van marketingcommunicatie. En meer nog dan voorheen krijgen in deze derde druk de verschillende communicatie-instrumenten een gelijkwaardige behandeling. Zo is bijvoorbeeld de dominantie van het instrument reclame verminderd ten gunste van instrumenten als direct marketing. Door die gelijkwaardige behandeling van de communicatie-instrumenten is het accent nu duidelijker op een geïntegreerde communicatiestrategie komen te liggen.

Bij de voorbereiding van de derde druk is dankbaar gebruik gemaakt van opmerkingen en
suggesties van gebruikers uit praktijk en onderwijsveld. Ook uiterlijk is de derde druk van
Marketing-communicatiestrategie sterk bij de tijd gebracht: een nieuwe lay-out is mede de uiting van een didactiek die bewijsbaar aansluit bij de zelfstandig lerende student.

Marketing-communicatiestrategie is bestemd voor studenten marketing in het hoger en cursorisch onderwijs. Tevens is het een nuttig handboek voor al diegenen die in de praktijk van de marketingcommunicatie werkzaam zijn.

ISBN 9789020728576
uit 2000 derde druk, derde oplage
558 pagina’s

Afmetingen: 21 x 27 x 2.5 cm
Uitgever: EPN, Educatieve partners Nederland

Boek heeft wat gebruikerssporen vooral aan de kaft, zie ook foto’s

0
Winkelmandje
  • No products in the cart.