Principes van marketing

Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

Tweedehandsboek

Boek heeft wat gebruikerssporen vooral aan de buitenkant, zie ook foto’s

9.95

Beschikbaarheid: 1 op voorraad

Principes van marketing

Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

Principes van marketing – de Europese editie is het meest complete basisboek op het gebied van marketing dat in het Nederlandse taalgebied voorhanden is. Het boek behandelt uitvoerig de belangrijkste onderwerpen uit het vakgebied, gaat in op zowel de klassieke als de meest
recente theorieën en inzichten en heeft een uitgesproken internationaal perspectief. In de afgelopen jaren zijn de ontwikkelingen op marketing-gebied zo razendsnel gegaan, dat er sterke behoefte is aan een geheel up-to-date gemaakte editie. In deze tweede, gewijzigde druk is – naast
het genoemde – dan ook extra aandacht voor:
• key account management;
• relatiemarketing;
• branding;
• de gevolgen van het internet voor de dimensie Plaats in de marketingmix;
• nieuwe ideeën over direct en online marketing.

De toegankelijkheid van het boek is sterk vergroot door de verbeterde uiterlijke vormgeving: het boek is in full colour uitgegeven en is geillustreerd met vele foto’s en overzichtelijke schema’s. Bovendien zijn verhelderende en geactualiseerde begripsverklaringen in de marge toegevoegd. Een belangrijke toegevoegde waarde vormen ten slotte de cases: praktijkvoorbeelden van bekende en minder bekende bedrijven en organisaties waarin de stof sprekend wordt geïllustreerd. Zo is Kotlers Principes van marketing – de Europese editie niet alleen een zeer volledig basisboek; het is ook een onmisbaar naslagwerk voor al diegenen die in de praktijk met marketing bezig zijn.

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University te Chicago. Gary Armstrong is hoogleraar marketing aan de University of North Carolina te Chapel Hill. John Saunders is hoogleraar marketing aan
de Aston Business School te Birmingham. Veronica Wong is universitair docent marketing aan de Warwick Business School.

ISBN 9789052612928
NUGI 686
uit 2000 tweede druk
885 pagina’s

Afmetingen: 20 x 26 x 3.6 cm
Uitgever: Academic Service

Boek heeft wat gebruikerssporen vooral aan de buitenkant, zie ook foto’s

0
Winkelmandje
  • No products in the cart.